[slikom] Re: Word cannot start the converter mswrd632.wpc

  • From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Apr 2011 12:43:51 +0200

Ok. Programiranje mi nije jaca strana, ali to ne znaci da ne volim izazove.
Bez problema nema ni velikih izazova, XD
From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Word cannot start the converter mswrd632.wpc

Pozdrav. Pretpostavljam da nisam jedina koja sam od postanka racunara
prilikom otvaranja word dokumenta dobila ovu poruku.
Naravno, ne dobijam je u svim word dokumentima, ali je ima u nekim starijim
beleskama, u nekim skeniranim knjigama.
Preuzela sam takav jedan file sa interneta, kopirala ga u windows, system 32
kao sto je pisalo u read datoteci, ali moji word dokumenti i dalje vape za
mswrd converterom, pa me zanima sta bih mogla da uradim, da mi se to vise ne
bi desavalo.
Pozdrav.