[slikom] Re: ADF skeniranje

  • From: Robert Jelic <robertjelic8@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Oct 2013 10:09:23 +0200

Pogledaj je li se na stranici koju ti saljem govori o tvom skeneru.
Tamo pise:
"Speed
This scanner is "duplex", which is faster than simplex, and the Epson
WorkForce GT-1500's duplex scanning speed is 20 ppm, which is slightly
slower than the average for all Flatbed Scanners."
A Google mi je to preveo ovako:
Ovaj skener je "obostrani", što je brže nego jednostrani i Epson radne
snage GT-1500-duplex skeniranje brzina je 20 stranica u minuti, što je
malo sporije od prosjeka za sve Ravni Skeneri. "
http://scanners.findthebest.com/l/134/Epson-WorkForce-GT-1500
Zelim ti puno srece, i lijep pozdrav od Roberta!

>>> 4. RSS/feed: http://www.slikom.info/feed.xml
>>> 5. Podcast: http://www.audio.slikom.info/feed.xml