[slikom] ADF skeniranje

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Oct 2013 13:36:33 +0200

Zdravo svima,
Narucio sam novi skener koji ima i adf dodatak kapaciteta 40 listova. Nikada
nisam radio sa tim, a u specifikacijama nigde ne piše da li adf skenira obe
strane jednog lista. Moje pitanje je, da li postoji neki default (da svi adf
dodaci skeniraju jednu stranu ili obe) pa da zbog toga ne piše? Tj. da li
uglavnom svi adf skeneri funkcionišu po istom principu i ako da, da li
skeniraju obe strane? Pitam i zato što u Fine Readeru ima i opcija "adf and
duplex scanning", pa nisam siguran da je adf i duplex jedno te isto, tj. da adf
automatski podrazumeva i duplex tj. dvostrano skeniranje.
Unapred hvala!
Srdacno,
          Miloš Pržic
twitter: MilosPrzic