[slikom] Re: ADF skeniranje

  • From: Robert Jelic <robertjelic8@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Oct 2013 08:37:25 +0200

Pozdrav Milose!
Koliko se ja sjecam, neki skeneri mogu odjednom skenirati obostrano, a
neki skeneri skeniraju samo jednu stranicu. To ti ovisi o vrsti
skenera.
S obzirom da nije navedeno u specifikacijama dali skenira obje strane
istovremeno, ili za drugu stranu ponovo moras umetnuti dokumenat,
mislim da bi to mogao doznati od servisera, ili na stranicama
proizvodjaca.
U specifikacijama bi trebalo biti navedeno dali on skenira obostrano
ili jednostranicno.
Ja sam bio isto zainteresiran za skener sa automatskim uvlacenjem
dokumenata, ali mi nije odgovarao zbog toga sto uglavnom skeniram
knjige.
Privukla me je njihova brzina, ali mi neodgovaraju zbog toga sto bi
morao cijelu knjigu raskupusariti da bi ju mogao skenirati.
I tako se detaljnije nisam upustao u istrazivanje ovakve vrste
skenera, vec sam uzeo obican plosni skener CanoScan 9000f sa kojim sam
jako zadovoljan.