[SKRIVA] Re: Yttrandefrihet och konstens frihet igen -- eller inte

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 4 Apr 2014 19:27:13 +0200

Den 4 april 2014 19:16 skrev Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
>   Men det lät mer som en utomståendes observation och tankar än som
> "försvar". I samma blog säger Lars Vilks också: "Dan Park strör problem
> omkring sig i en aldrig sinande ström."

Tyvärr, min käre Ahrvid, men om du verkligen höll koll på Vilks blogg
skulle du se att han återkommande har tagit Dan Park i försvar. Här är ett
annat exempel, som är så tydligt som det bara kan vara (med undantag för en
oärligt argumenterande Ahrvid som när han förlorar argumentationen
regelbundet låtsas att det i klartext skrivna är "tolkningsfrågor"):
http://www.vilks.net/2014/03/26/1823-ett-overskridande-med-alltfor-mycket-rage/

  Jag undrar för övrigt fortfarande om du anser att det skulle vara
> "yttrandefrihetsfundamentalism" om man stödjer och utgår från
> Tryckfrihetsförordningen?

Din superidol, rasisten och extremistkramaren Lars Vilks, har bevisligen
inte mycket till övers för tryckfrihetsförordningen.