[SKRIVA] Undran

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Aug 2013 23:13:37 +0200

Jag skall i höst läsa en kurs i skräcklitteratur, "Varulvar, vampyrer och
väsen" (deltid, via nätet på distans; den hålls annars av Högskolan i
Jönköping). Kursen har hållits flera ggr tidigare, minst sedan 2009.  Till
kursen hör ett kompendium. Jag undrar om någon på listan gått kursen och har
kompendiet att sälja bättre begagnat? (Eller du kanske känner någon annan som
gått kursen?)  Kursen leds f ö av Mattias Fyhr, som jag känner, så det kan bli
intressant...
www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även
AE i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)