[SKRIVA] Re: Snowden nobelkandidat

  • From: "Robert Andersson" <70264andersson@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Jul 2013 22:50:52 +0200

From: "Rickard Berghorn" <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
> Okej, för att ännu en gång tala i klartext: Jag ger fullständigt f*n i
> dina bisarra kommentarer.

Det är väl för att du inte klarar av att argumentera/diskutera. Du har inte
tillräcklig intellektuell
kapacitet för att klara av att bemöta andras argument.

>När jag diskuterar med någon ska det vara på högre och bättre nivå än rent
>gagg.
>Dina kommentarer har i regel inget
> med saken och det som verkligen skrivits att göra, eller missar
> måltavlan med kilometer.

Du måste vara väldigt okunnig om du tror att Sverige kan be Assange om ursäkt,
vilket
du faktiskt skrevi ditt inlägg... Det var din häpnadsväckande okunskap som
jag försökte råda bot på genom att påpeka att det aldrig kan ske. Inte så länge
Sverige är
en demokrati... Om du inte förstår vad en demokrati är så hänvisar jag till
Wikipedia.

/R