[SKRIVA] Re: Snowden nobelkandidat

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 18 Jul 2013 16:24:41 +0200

Den 18 juli 2013 16:04 skrev Robert Andersson <70264andersson@xxxxxxxxx>:
> Borgström företräder inte Sverige utan två kvinnor som anklagar Assange
> för övergrepp. Därför kan inte Sverige som land lastas
> för rättsprocessen.

Okej, för att ännu en gång tala i klartext: Jag ger fullständigt f*n i
dina bisarra kommentarer. När jag diskuterar med någon ska det vara på
högre och bättre nivå än rent gagg. Dina kommentarer har i regel inget
med saken och det som verkligen skrivits att göra, eller missar
måltavlan med kilometer.