[SKRIVA] SV: Re: Var skicka novell - tips?

  • From: "Pebbles Karlsson Ambrose" <pebbles@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Sep 2011 21:42:30 +0200

Oj, tack Ahrvid, det där med Nordiska museet ska jag kolla upp. Jag tror min
mormor skulle verkligen uppskatta det faktiskt!

Tack Håkan för dina tips också. Jag tror det är svårt eftersom hon bott i
hela sitt vuxna liv i Hjorthagen (vid Ropsten) i Stockholm stad. Det har
skrivits böcker om Hjorthagen och så, så jag tror det är svårt.

Med vänlig hälsning Pebbles