[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Tänkbart novellpris

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Nov 2008 12:37:55 +0100

From: mikael.s.eriksson@xxxxxxxxx> Jag tycker det låter bra med en förlängning
av tiden.> Jag har inte kommit ens i närheten till skott själv heller så.> >
Med ett pris så kanske det kommer in några mer noveller> också, i alla fall
från stockholmarna på listan.> > Om vi ska hinna före 30 nov så föreslår jag
att bidragen ska> vara inne senast onsdag 26/11 och rösterna inne senast>
fredag 28/11 så skickar jag ut resultatet på lördag.> Då har vi en dags
säkerhetsmarginal.  Låter bra. Jag behöver dock inte resultatet förrän på
söndag *, så om det krävs kan man skjuta fram schemat en dag.
  (* Sänder jag ett brev inom Sthlm - med vinsten alltså - kan jag posta det
söndag kväll.)

http://www.live.com/getstarted.aspx