[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Tänkbart novellpris

  • From: "Anders Lindberg" <anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Nov 2008 14:41:11 +0100

From: mikael.s.eriksson@xxxxxxxxx
> Om vi ska hinna före 30 nov så föreslår jag att bidragen ska
> vara inne senast onsdag 26/11 och rösterna inne senast
> fredag 28/11 så skickar jag ut resultatet på lördag.
> Då har vi en dags säkerhetsmarginal

En viss utsträckning av tiden skulle passa mig, så kanske jag får ändan ur
vagnen. (Däremot tror jag inte att jag kan utnyttja eventuellt pris. Det får
räcka med äran!)

Den som vill kan ju under tiden roa sig med att föreslå bra tidningsrubriker.
(Novelltävlingen handlar ju om att titeln sklal vara från en tindingsrubrik.)
Jag hittade en i Svenska Dagbladet (eller var det DN):

"Falsk spåman åtalad"

Tanken svindlar! Det betyder att det finns RIKTIGA spåmän också...

/A.L.

anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx

--
Be Yourself @ mail.com!