[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] om växthuseffekt-insändaren

  • From: Torbjörn Wester <torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Oct 2009 13:04:44 +0100

> Date: Thu, 29 Oct 2009 12:51:46 +0100
> Subject: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] om växthuseffekt-insändaren
> From: ivarsson.g@xxxxxxxxx
> To: gunnar@xxxxxxxxxxx
> CC: skriva@xxxxxxxxxxxxx

> Därför att jag kom åt fel tangent. Däremot har jag sett Dr Karin (*)
> särskriva ett par gånger, så jag antar att det är en ovana hon dras
> med.

Nu får ni faktiskt ge er.
Att anmärka på att motståndaren i en debatt gör en särskrivning eller ett
stavfel är på en nivå ungefär 1 meter under sandlådan.

> Om 100 år kommer vi leva ungefär som nu, och världen kommer inte ha gått
> under.

Jag hoppas att du har rätt.
Under de senaste 100 åren har vi upplevt två världskrig, och det i en tid utan
kärnvapen (mestadels).
Det finns dessvärre ingen garanti för att vi kommer att "leva ungefär som nu"
och att "världen kommer inte ha gått under" om ytterligare 100 år.
Om du inte vill hänvisa till gud förstås.
Mvh.Torbjörn
Hitta kärleken nu i vår!
http://dejting.se.msn.com/channel/index.aspx?trackingid=1002952