[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Spännande spekulationer

  • From: "Bruce Harris" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Apr 2007 22:22:02 +0200

On 4/12/07, Göran Jansson <jansson.g@xxxxxxxxx> wrote:
"Robert Jonsson":
> Nej, det är inte vad han sa. Gå tillbaka och läs om.
>
> Han säger att inte han skickar mail i två olika identiteter, såsom
Ahrvid/Göran gör.

> Det är stor skillnad.
I så fall kanske du även kan förklara hur man ska kunna veta vem du är. Vad
finns det för solida bevis för att du heter "Robert Jonsson"? Om man ska
spekulera som du och "Bruce Harris" gör kan alla på en lista vara falska
namn, men det är inte alla som stlöder och tycker om bedrägeri och fusk och
fejder lika mycket som vissa. Du har ju varit en av dem på denna lista, som
Du missar poängen. Jag kan mycket väl heta Axel Knutsson eller Mahmut
Abdulla. Likaväl använder jag inte flera mail-adresser för att kunna
svara på mina egna mail och nära mina egna åsikter.

man kan se i tidigare inlägg. Bland annat kan man se hur de stöder censur av
det slag som Hans Persson och Johan Anglemarx gärna ägnar sig åt och detta i
Menar du Johan Anglemark? Enligt hitta.se finns det ingen Johan
Anglemarx i Sverige. Borde "du" inte också föra privata och lika långa
diskussioner med Johan, som du har gjort med Ahrvid, för att få två
sidor av saken? Eller lyssnade du bara på Ahrvid för att han fick tag
på dig först?

stället för att föra vettiga diskussioner om sådant som hör till listan.
Borde du inte då vara väldigt sur på Ahrvid som gång på postar essäer
om och diskuterar saker som inte hör till listan, som klimatfrågan och
bidragspolitik?

Har du tänkt på hur likt Jansson är Jonsson, förresten? Du kanske också är
"Ahrvid" i så fall. Ett indicium som är mycket gott om man får tro den typ
av indicier du tycker verkar vara hållbara.
Nej. Det starkaste indiciet är den identiska IP-adressen. Och precis
som jag förväntade mig är Ahrvids strategi att driva diskussionen bort
från detta mest bindande och betydande indicium, och istället starta
en diskussion som är helt irrelevant.

Love. /Bruce Harris

--
-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----