[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Spännande spekulationer

  • From: "Göran Jansson" <jansson.g@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Apr 2007 21:42:12 +0300

"Bruce Harris":

Knappast. Visst använder jag pseudonymer, och visst är Bruce Harris
inte mitt riktiga namn. Men jag skickar mina mail från samma adress.

Det här är typiskt. Du medger att du själv använder pseudonymer, men sedan
anklagar du andra för att inte skriva under sina riktiga namn på listan. Det
kanske inte är alla som är som du, "Bruce Harris", och inte vågar skylta med
sitt riktiga namn. Jag kan förstå att du inte vill skriva med ditt riktiga
namn på listan, eftersom du verkar tycka att det är bra att främst ägna sig
åt att trakassera folk och stödja såna som håller på med censur och
bedrägeri. Då vill man säkert inte träda ut ur anonymitetens skyddande
töcken. Men att på lösa grunder anklaga andra är bara att trakassera. Skäms
och dubbelskäms!