[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Ang "jordens undergång"

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Dec 2012 19:54:42 +0100

Den 25 december 2012 19:47 skrev Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
>   Om du syftar på att transhumanism som ett huvudspår eller minimum som ett
> starkt sidospår skulle förespråka eugenik, kan jag upplysa om att det inte är
> allmänt känt. Så källor vore av nöden.

Eftersom du är helt okunnig om vad Transhumanisterna är och står för,
är det av nöden att du i alla fall läser uppslagsordet "transhumanism"
i vilken encyclopedi som helst. Allt om eugeniken står där, och det
kan inte undgå dig heller. Men jag slår vad som att du ändå kommer att
försöka förneka och evighetsdiskutera, som alltid när du kört fast i
argumentationen. Men detta blir helt enkelt mitt sista ord i ämnet.

/ Rickard