[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Ang "jordens undergång"

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Dec 2012 21:35:14 +0100

Rickard B;
> Eftersom du är helt okunnig om vad Transhumanisterna är
  Du är helt okunnig om, syns det, vad giltiga argument är. Vi kan kalla det
"transintellektuellt", bortom allt som har med något av intellektuellt intresse
att göra. Eftersom du inte använder argument och vägrar ge stödja påståenden
med källor, är det iofs begripligt om du vill fly fältet.

www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier
i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som ljudbok:
http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även AE i nya
Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! - och nya E-antologin Skottdagen,
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081454 / YXSKAFTBUD, GE
VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)