[SKRIVA] Re: Fantastiska Diversekalender

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 02 Apr 2015 16:16:13 +0200

---- On Thu, 02 Apr 2015 16:07:37 +0200 Rippe wrote ----

Förra gången var det ahrvid som attackerades om gammalt
gammalt skräp. Numera angrips alla som postar något av
berghorn som tydligen vet allt om alla.

En bra tumregel för Rippe och liknande typer är att faktiskt hålla koll på
historien, och inte bara förlita sig på skitsnack. När det gäller näthat och
nättrakasserier är det jag som blivit utsatt; och att jag gör det unika och
helt naturliga och faktiskt SÄGER IFRÅN och DRAR GRÄNSER när idioterna är i
närheten och försöker starta inbördeskrig igen -- det är något som tramspellar
som du ska respektera. Att du inte gör det beror antingen på okunnighet, eller
på att du helt saknar etik. Inget av detta är acceptabelt, eftersom du oavsett
borde knipa käft.

Att Ahrvid beter sig som en pladdrande dåre så fort han blir emotsagd, och att
Pia Lindestrand beter sig som en irrationellt flaxande dårpippi i alla
diskussioner, och att Robert A är en mörkligt virrig typ som helt lever i sin
egen lilla autistiska bubbla -- detta är inget man behöver diskutera. Att de
saboterar varenda diskussion med irrationella pladderinvändningar är på deras
ansvar, inte mitt.

/ Rickard

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck * �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).