[SKRIVA] Re: ESC -fiasko?

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 May 2013 06:24:21 +0200

Ang ESC. "Petra Mede hyllas av läsarna efter Eurovisions-semin" säger
Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article16775289.ab

Så olika kan åsikterna vara. Men jag står för min. Och hoppas på bättring.

www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan  /