[SKRIVA] Re: ESC -fiasko?

  • From: "Tora Greve" <tora.greve@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 May 2013 15:31:35 +0200

Själva ESC är ganska ointressant för min del, men alla fester och
arrangemang över allt i Malmö är festligt. En annan sak är att lasershowen i
Hyllie förstör den smula stjärnhimmel vi har så sent på våren här på
Limhamn. Massor av folk från hela Europa, full rulle på alla fik. Min tanke
är att ESC kanske bara är en ursäkt för att staden ska festa runt lite, som
om Malmöfestivalen har flyttats till våren. Petra Mede själv var visst lite
bekymrad över fodralet, men va fan, beställer man något från Gaultier, vad
väntar hon sig? Hon bär det bra.
Tora.