[reprapbg] Re: [reprapbg] Re: [reprapbg] Представяне на РепРап в инит Лаб

  • From: Radoslav Borisov <radoslav.borisov@xxxxxxxxx>
  • To: РепРап Бг <reprapbg@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Jul 2011 16:57:54 +0300

http://www.blendernation.com/2011/07/19/digital-lathe/#utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Blendernation+%28BlenderNation%29

Аз в петък пътувам и няма да мога да присъствам, но принтера е калибриран
(или поне частта, която е в началото)
и става за принтиране. Софтуера го има на настолния компютър. Аз ползвам
repsnapper версия 2, компилирах я и печата.
Началните настройки трябва да се пипнат преди да се печата, но ще гледам в
четвъртък да ги запиша на един
файл и може да ги ползвате тях.
Направете хубави модели за печат, това е важно :)
Аз лично си играх цяла събота с блендер-а докато успея да пусна правилен
печат на 2 файла.
Всички лица на обектите трябва да имат "нормали" (normals) ориентирани извън
обекта, а не на вътре.
Като тръгнете да правите нещо реално ще го разберете.
Успех на представянето и да си разпечатате по нещо готино :)

Ради