[reprapbg] Re: [reprapbg] Re: [reprapbg] Проверка

  • From: Radoslav Borisov <radoslav.borisov@xxxxxxxxx>
  • To: РепРап Бг <reprapbg@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 May 2011 22:10:53 +0300

Май всички тестваме :)
Сега излезе на freelist-ата добре мойто писмо.

В четвъртък ще се събираме с няколко момчета в инитлаба
да си говорим за електроника и някакви проектчета, така че
който се интересува да заповяда.
Ще говоря дали не искат да помогнат за механиката на нашия репрап
и да довършим и електрониката.
Сигурно четвъртъците ще има курс по електроника в инитлаба както изглежда
и мисля да поработим и върху нашата версия на принтера.
Дано всичко да тръгне със списъка.
Аз мисля да взема принтера утре по някое време от лаба за бързи тестове
до петък и после ще се чуя със Сашо да му го оставя.

Това е от мен и до скоро виждане.

Поздрави,
Радо