[piratbio] Re: Festen!

  • From: "Alex Berthelsen" <lakrisgubben@xxxxxxxxx>
  • To: piratbio@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 26 Oct 2006 23:26:27 +0200

skrev ett kort förslag på inbjudan, feel free att göra den bättre. Har
skickat den till Tomas så han kan designa affischer, så gör era ändringar
rätt fort så han kan få dom.

*Stödfest för Sveriges första piratbio!*

Lördagen den 4:e november så bjuder piratbion i Stockholm in till fet
piratfest!

I Augusti hade vi premiär på medborgarplatsen, då visades V for vendetta och
succén var given. Nu ska vi bygga en mobil bio för att visa film utomhus
nästa sommar och vi behöver din hjälp. Kom på vår stödfest, drick
piratdrinkar, spela Super Nintendo på projektor och dansa till blip-blop så
lovar vi att visa Pirates of the Carribean 3 innan den kommer på svenska
biografer!

*OBS! Piratklädsel premieras.*

*Artister/DJ:s*
nitro2k01 [oxo] spelar Game Boy
Ayhan Aydin spelar Illbient
Daddy Longleg dj:ar crazy breakbeat (mycket finsk sådan!)

Super Nintendoturnering! Streetfighter II och Mariokart. Fina priser
utlovas!

ToppPetter och Ayman i dörren.

Inträde 50:- (18-års gräns)

20.00-03.00, Kafe 44 (Tjärhovsgatan 46)

2006/10/26, Daniel <frejdaniel@xxxxxxxxx>:

Nu har vi en Lineup. Ett band är inte klart, förhoppningsvis så kan vi få klartecken så att deras namn kan stå med. Så här ser det ut so far.

Scenrummet:
nitro2k01 [oxo] spelar Game Boy
(Det var viktigt med bara gemener...)
Ayhan Aydin spelar Illbient
Tiderna inte klara. Ayhan sist, Didrik (nitro) först och det tredje
bandet i mitten.

Daddy Longleg dj:ar crazy breakbeat (mycket finsk sådan!) 00.00-03.00

I caférummet spelar Mikael efter tycke och smak hela kvällen. Jag vet
inte om han har något nick han vill få med, samt vilken genre han
lägger tyngd på.

Samt: Nintendo 8- och 16bitar-turnering! Streetfighter II och
Mariokart. Fina priser utlovas!

ToppPetter och Ayman i dörren.

Inträde 50:-

20.00-03.00

2006/10/25, Daniel <frejdaniel@xxxxxxxxx>: > En sak till. Jag föreslår att vi skall sälja typ nachos samt ett > digert utbud av fulöl, finöl, rött och vitt vin och skumpa. Kanske > också sprit. Min plan är att fixa en bil på lördagen och hämta allt > från projektor i södertälje och dj-utrustning i huddinge till att köpa > alkohol. > > Så. En lista på vad vi skall ha för sorter och hur mycket: Skriv, folks! > > Jag börjar: > Staropramen, Staropramen Granath, Corona extra med lime och någon > fulöl exempelvis andersson. > > 2006/10/25, Daniel <frejdaniel@xxxxxxxxx>: > > Så. > > Jag har pratat med cesilia på 44an. Allt ljud är kirrat. Om någon har > > en cd-spelare, altså en fristående som kopplas till en förstärkare, så > > hojta till så kanske vi kan låna den. De som 44an har är inte i > > toppskick. > > > > TV-spel i caférummet: Karin (rödhåriga i vår makt)har både 8 och 16 > > bitarsspel och en konsol så man kan spela 8 bitars på supernintendot. > > Jeppa hade konsol och kontroller, så den biten är klar. Framförallt är > > det kontroller Karin saknar. Jag skall bara få klartecken från Rille > > på att vi kan låna projektorn. > > > > Vi borde också ha lite snygga banderoller som backdrops. Arg 08, > > Osäkrade arbetare, Pengarna tillbaka (SFP) och [kåmuni:sm]. Vart finns > > de och vem tar med? Finns det fler banderoller vi borde ha? Soyons > > cruel? > > > > Återstår lineupen och projektor två. Jag skall jobba på det under > > kvällen och imorgon skall en första, preliminär lineup vara klar så > > att vi kan fixa affischen och reklam kan komma ut på nätet. > > > > > > 2006/10/25, Andres jolm <autonomi@xxxxxxxxx>: > > > Andas > > > > > >

--
Planka.nu - Känslan av att glida genom staden utan att medverka till ett
omedelbart realiserande och reproducerande av kapital.