[piratbio] Re: Festen!

  • From: Daniel <frejdaniel@xxxxxxxxx>
  • To: piratbio@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 25 Oct 2006 19:21:39 +0200

En sak till. Jag föreslår att vi skall sälja typ nachos samt ett
digert utbud av fulöl, finöl, rött och vitt vin och skumpa. Kanske
också sprit. Min plan är att fixa en bil på lördagen och hämta allt
från projektor i södertälje och dj-utrustning i huddinge till att köpa
alkohol.

Så. En lista på vad vi skall ha för sorter och hur mycket: Skriv, folks!

Jag börjar:
Staropramen, Staropramen Granath, Corona extra med lime och någon
fulöl exempelvis andersson.

2006/10/25, Daniel <frejdaniel@xxxxxxxxx>:
Så.
Jag har pratat med cesilia på 44an. Allt ljud är kirrat. Om någon har
en cd-spelare, altså en fristående som kopplas till en förstärkare, så
hojta till så kanske vi kan låna den. De som 44an har är inte i
toppskick.

TV-spel i caférummet: Karin (rödhåriga i vår makt)har  både 8 och 16
bitarsspel och en konsol så man kan spela 8 bitars på supernintendot.
Jeppa hade konsol och kontroller, så den biten är klar. Framförallt är
det kontroller Karin saknar. Jag skall bara få klartecken från Rille
på att vi kan låna projektorn.

Vi borde också ha lite snygga banderoller som backdrops. Arg 08,
Osäkrade arbetare, Pengarna tillbaka (SFP) och [kåmuni:sm]. Vart finns
de och vem tar med? Finns det fler banderoller vi borde ha? Soyons
cruel?

Återstår lineupen och projektor två. Jag skall jobba på det under
kvällen och imorgon skall en första, preliminär lineup vara klar så
att vi kan fixa affischen och reklam kan komma ut på nätet.

2006/10/25, Andres jolm <autonomi@xxxxxxxxx>: > Andas >