[piratbio] Re: Festen!

  • From: "Andres jolm" <autonomi@xxxxxxxxx>
  • To: piratbio@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 31 Oct 2006 01:06:47 +0100

vi måste styra en länkflyer som man kan länka runt linx spreed igenom the
irc

irc users of the world unite ect.. .hmm projectorn måste hämtas bil måste
fixas osv nån som kan ta på sig det jag har ingen bil osv min morsa är grön
på det sent på torsdag funkar för morsan så ingen börjar fråga massa frågor.
Fö satt jag o tänkte att möjligheterna finns att bli pionjärerna med att
sända liveradio via nätet från kafe44 även om det inte blir många som
lyssnar är det ju grymt att vara först  / tupac