[orasi] Re: ψυχήμου:Αποχαιρετώνταςένανάγγελο πουτονέλεγανΠολύκαρπο

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 May 2010 00:37:01 +0300

Ότι γράφει αυτό το κείμενο, είναι πέρα για πέρα αληθυνό.
Γεια χαρά σου φίλε, καλό σου ταξίδι εκεί που πας.
Θα ήθελα να καταθέσω και κάτι ακόμη αν που επιτρέπεται.
Από τις πρώτες μέρες που ξεκίνισε η εκπομπή Έκτη Αίσθηση, θέλαμε να δείξουμε
τον Πολύκαρπό όχι ώς έναν άνθρωπο καημένο, άτυχο, αλλά ως παράδειγμα.
Πέρσι, στις αρχές της τηλεοπτικής σεζόν, τα καταφέραμε.