[orasi] Re: απο την εξπρές

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Oct 2008 11:22:02 +0300

νίκο γιαμένα πασοκ και νέα δημοκρατία σήμερα το τονίζω σήμερα, είναι η
αριστερη και η δεξιά πτέριγα του ίδιου κόματος. γιαμένα λοιπόν είναι το ίδιο
ακριβώς πραγμα, αν  έρθη ο ένας η ο άλλος στην εξουσία. μίλησα όμως για
πραγματική αυτοκριτική πρός τους αναπήρους στούς οποίους μετά την πρώτη
τετραετία τούς εκχώρισε σε μία κατεστιμένη ομάδα η οποία το μόνο που κάνη
είναι να τούς απομιζά πρός ίδιον ώφελος. τώρα άν σκεφθής ότι οι ανάπηροι
αποτελούν το 10 τοίς 100 του πληθυσμού σύν τής οικογένειες τους σύν τον
κοινονικό περίγυρο  αντιλαμβάνεσε ότι μιλάμε   για μία ισχυρή εκλογική μάζα.
σπύρος