[orasi] Re: Ορισμένεςσκέψειςγιατο daisy.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Jan 2008 19:48:26 +0200

Αντρέα, έτσι είναι όπως τα γράφεις. Θέλω να σας πω πως και οι δύο εταιρείες
ανταποκρίθηκαν θετικά στην πρωτοβουλία μας και εξέφρασαν την πρόθεση τους να
παρουσιάσουν τα σχετικά π¨ροϊόντα.
Αναμένουμε λοιπόν την παρουσία τους και νομίζω πως όλοι μας θα μπορούμε να
υποβάλουμε αλλά και να λύσουμε τις απορίες μας.
χαιρετώ