[orasi] Re: Ορισμένεςσκέψειςγιατο daisy.

  • From: Ανδρέας Χριστοφόρου <axionna@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Jan 2008 16:17:25 +0200

Πριν μεταφερθεί η λίστα μας είχα γράψει κάτι για το θέμα αυτό που δεν έφτασε
ποτέ.  Η τεχνολογία αυτή είναι αρκετά βοηθητική για τους ακουστικούς τύπους.
¨ομως έχει απόλυτο δίκαιο ο Ηλίας γιατί αν δεν βρίσκουμε εκπαιδευτικά
ψυχαγωγτικά λογοτεχνία ή και ενημερωτικά έντυπα σε αυτήν την μορφή η
τεχνολογία θα είναι άχριστή.