[orasi] Re: ΕθνικήΟμοσπονδίαΤυφλών(ΕΟΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 510

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jun 2008 14:02:27 +0300

Δεν θα διαφωνήσω για το ότι έχουμε πολύ δουλειά ακόμα, όσο για το ότι
φτάσαμε στο 2008, δεδομένου ότι η παρούσα προσπάθεια ξεκινήσε από εμένα και
τον ΣΤΑΤ το 2006,  αντιλαμβάνεσαι το πόσο σε καταλαβαίνω. όσο για το ότι
είναι ελάχιστοι αυτοί που ενημερώνονται επέτρεψε μου να διαφωνήσω και να σου
πω ότι ενημερώνονται όσοι πραγματικά θέλουν δεδομένου ότι εκτός από τα
ηλεκτρονικά μηνύματα και την ιστοσελίδα, μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 210 52
26 600 και να ακούσουν της εν λόγω πληροφορίες.
φιλικά
Θανάσης