[orasi] Re: ΕθνικήΟμοσπονδίαΤυφλών(ΕΟΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 510

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jun 2008 18:37:18 +0300

Καλησπέρα, δεδομένης της θέσης μου από τοblind.gr εγώ θα πω πως είμαι πολύ
χαρούμενος, που ο κόσμος μπορεί επιτέλους Να λάβει γνώση για τα αιτήματα και
τα δελτία τύπου που φθάνουν στην πολιτική ηγεσία από τους εκπροσώπους των
τυφλών. να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει με αυτά.

καλή συζήτηση

Θανάσης Ηλίας