[orasi] Re: ΕθνικήΟμοσπονδίαΤυφλών(ΕΟΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 510

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jun 2008 20:23:26 +0300

 Θανάση, θα συμφωνήσω μαζί σου απόλλυτα, με την ακριβή έννοια που το
εστιάζεις - αυτό σκέφτομαι κι εγώ κάθε φορά που μας έρχεται έγγραφο-επιστολή
της ΕΟΤ: Επιτέλους, έχουμε τη δυνατότητα να είμαστε δέκτες, τουλάχιστον -
αποδέκτες όσοι το επιθυμούν - των σε γραπτή μορφή ενεργειών του επίσημου
θεσμικού μας φορέα. Γνωρίζουμε, τώρα πια, τι -και πώς- το διε κδικούν...,
και τους κρίνουμε. Εν γνώσει, πλέον, κι όχι εν αγνοία μας.