[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Οι Έλληνες, οι γκρινιάρηδες! - Ν. Λυγερός

  • From: "Chrysella Lagaria" <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Dec 2011 00:13:54 +0200

σε ευχαριστώ πάρα πολύ Άνναμαρία μου για τις ευχές σου! τις διάβασα και ακριβώς πριν φύγει η μέρα της γιορτής μου!

εκεί ακριβώς έγκειται η διαφωνία μου με το άρθρο. όταν αντιμετωπίζεις τα πάντα με τη λογική πως Έλληνας είσαι οι άλλοι σου χρωστάνε, ίσως αντιδράσεις, ίσως ακόμα και να προχωρήσεις, με τον εαυτό σου όμως (σε συλλογικό πάντα επίπεδο) όταν μείνετε μόνοι δε θα έχετε και πολλά να πείτε! απλά θα περιμένετε να περάσει η μπόρα, θα τη βοηθήσετε ενδεχομένως και μετά θα πιάσετε το νήμα ξανά από εκεί που το αφήσατε!

νιώθω ότι η θεωρίες που συνεχώς μιλούν για το τι ήμασταν εμείς πόσα μας χρωστάνε οι άλλοι και τι σημαίνουμε για την ανθρωπότητα, αφενός δείχνουν τη μεγάλη παρακμή που ακολούθησε αφετέρου μας κάνουν να επαναπαυόμαστε!

δεν είναι όμως μέρες για τέτοια τώρα,για να αντέξουμε τη χρονιά που έρχεται πρέπει να κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας!

αλώστε, δεν έχει σημασία η ταύτιση ή η αποστασιοποίηση από τον γράφοντα, σημασία έχει να θέλουμε να πάμε στο βαθμό που μας αναλογεί αυτή τη χώρα μπροστά και να ήμαστε έτοιμοι να αναγνωρίσουμε ο,τι καλό και ο,τι καινούριο και ξεχωριστό έχει να δώσει η πατρίδα μας αυτό τον καιρό! και η ουσία για μένα είναι αυτή!

Αυτό λοιπόν εδώ σαν τρόπος σκέψης εδώ νομίζω ότι μας βρίσκει όλους σύμφωνους!

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: