[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: να'μαι πάλι!!

  • From: <jennyjostamati@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Nov 2011 16:10:39 +0200

καλησπέρα!
εγώ για κάποιον άγνωστο λόγο είμαι κάθε χρόνο άρρωστη όλο το νοέμβριο. δεν ξέρω γιατί συμβαίνει, άν και φέτος για να σπάσουμε την παράδοση μέπιασε απο τέλος οκτώβρη χαχαχα. οι εξετάσεις που έδωσα ήταν κατατακτίριες πάνω στο κλασικό τραγούδι. ο στόχος μας ήταν ανωτέρα, ή στη χειρότερη περίπτωση μέση, μιάς κι ήταν η πρώτη φορά που έδινα και το θεωρούσαμε λίγο δύσκολο να με βάλουν απευθείας ανωτέρα, γιατί αυτομάτος θα μου έδιναν το ελεύθερο να αρχίσω να προετοιμάζομαι για το πτυχίο. πρώτη φορά αγχώθηκα τόσο για εξετάσεις. αφού να φανταστείς ακόμη και στον ύπνο μου έβλεπα ότι τραγουδάω μότσαρτ, χαχαχαχα! ευτυχώς όμως τελικά με τοποθέτησαν ανωτέρα όπως ευχόμουν... μάλλον ήταν η τυχερή μου μέρα, άν και δυστυχώς δεν μπόρεσα να το χαρώ όπως θα ήθελα αφού έπρεπε να επιστρέψω αμέσως στις κουβέρτες μου λόγω του κρυώματος.

-----Αρχικό μήνυμα----- From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Sent: Tuesday, November 01, 2011 11:06 PM
To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [openyourmind] Re: να'μαι πάλι!!

Καλώστηνα και την Ευγενία μας! Τί κάνεις βρε ψυχή εσύ; Περαστικούλια σου
και don't worry κι εγώ όλο άρρωστη είμαι αλλά το παλεύω,τι να κάνουμε;
Αλλά την άνοιξη γίνομαι περδίκι! Ναι ναι την άνοιξη που τελειώνουν όλες
οι ιώσεις. Χα χα χα χα χα,είναι που λέμε ότι υπάρχουν και χειρότερα!
Ελπίζω να πήγες καλά στις εξετάσεις σου στο ωδείο και η αλήθεια είναι
ότι θα μ' ενδιέφερε πολύ να μου πεις πάνω σε τι εξετάστηκες και με τι
ασχολείσαι μουσικά! Φιλιά!
OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind:
skype:annamaria_firefly?call

Ο καιρός σήμερα:
http://penteli.meteo.gr/innoetics/dailyForecast.mp3
πηγή:meteo.gr

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar

http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar

Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list,
λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω
σύνδεσμο:

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα e-mail
σας στα μέλη της λίστας είναι η:

//www.freelists.org/archive/openyourmind OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call