[openyourmind] Re: καλό μήνα!

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 02 Dec 2011 16:53:43 +0200

Τζααααα! Νά 'μαι επιτέλους κι εγώ! Την καλησπέρα μου σε όλους σας φίλες και φίλοι μου! Εμφανίζομαι δειλά δειλά για να μη με κράξετε για τα κρύα ντουζ που σας κάνω,ξέρετε τώρα,μια κρύο,μια ζέστη...Θα μου πείτε άρε Ζωή μας ξέχασες! Σας ορκίζομαι όμως, και όχι φυσικά για να δικαιολογηθώ, πως το γεγονός ότι δε πολυμπαίνω φέτος δε σημαίνει ότι σας ξεχνάω γιατί πολύ απλά,μετά από την περσυνή μου εμπειρία και συμμετοχή στη λίστα και την επικοινωνία με τα παιδιά της, οι άνθρωποι της λίστας μας ανήκουν πια σε ένα από τα κομματάκια αυτά της καρδιάς,ένα που έδωσα εγώ σε αυτούς κι ένα που μου χάρισαν αυτοί πίσω και είναι ένα από τα πολύτιμά μου....Και για να μη με ρωτήσετε τί έπαθα και μιλάω έτσι,ακούω το άγγιχμα ψυχής από τον Χατχζηγιάννη ε, και καταλαβαίνετε,γι' αυτό σας ανοίγω κι εγω τη δική μου! Χα χα χα χα χα χα χα! Μην περιμένετε να σας απαντήσω σε όλα τα μηνύματα τώρα γιατί δεν ήταν ένα και δύο αλλά εκατόν οκτώ! Ελάτε λίγη καταννόηση θέλω τώρα που έρχονται και Χριστούγεννα και είναι μέρες αγάπης και συγχώρεσης!Τώρα θα μου πείτε, καλά ρε Ζωή, σε κατηγόρησε κανένας και απολογείσαι; Ελπίζω πως όχι,γιατί αν τόλμησε κανείς θα τον σφάξω! Χα χα χα χα χα,πλάκα κάνω,λίγο χούμορ ε; μη με παρεξηγείτε! Τό χω τώρα,έχω έμπνευση,αφήστε με! Λοιπόν, ήρθε η ώρα να σοβαρευτώ επιτέλους! Σας εύχομαι καλό μήνα και ότι επιθυμεί ο καθένας μας τώρα που έρχονται και οι γιορτές, ας το κάνει πραγματικότητα ο Θεάνθρωπός μας που ξαναγεννιέται για μας! Είθε να ξαναγεννηθούμε κι εμείς, με το να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι! Φιλιά σε όλους! OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: