[openyourmind] Re: Μια καταπληκτική ιστορία που συνέβη πριν πολλά χρόνια στην πάλαι σοβιετική ένωση...

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Oct 2011 20:43:47 +0300

Χρυσελα για να καταλαβετε των λογο που ανερτησα αυτο το αρθρο, που εγω σταθηκα σε συγκεκριμενα σημεια, εκει που η γυναικα δεν το εβαλε κατω και συνεχηζε να ελπιζει σε κατι, ο οποιος για εμενα ειναι ο σημερινος ανθρωπος ο Ελληνας αν θελεις καλυτερα. Εκει που δεν υπαρχει ελπιδα και λες και να παλεψω δεν θα πετυχω τιποτα, αν το πιστεψεις ισως υπαρξει ελπιδα. την παρακατω ιστορια την ειδα καθαρα απο αυτην την πλευρα οτι συνεχηζε να παλευεις ακομα και αν δεν βλεπεις σωτηριααπο εκει και περα δεν εξεταζω τα αλλα μερη του κειμενου τα οποια για εμενα δεν εχουν σημασια. Φιλτραρω το αρθρο και κραταω το θετικο μηνημα που μου δινει την Ελπιδα.Παρακατω σας παραθετω μιαακομα μικρη και για μερικους ισως χαζει ιστοριουλα αλλα εχει ακριβως αυτο το νοημα που ειδα εγω απο την δικη μου οπτικη γωνια.
Τα βατραχάκια στο αφρόγαλο!!!

Μια φορά, δυο βατραχάκια έπεσαν σε ένα βάζο με αφρόγαλο. Αμέσως κατάλαβαν ότι βούλιαζαν. ΉΤαν αδύνατον να κολυμπήσουν ή να επιπλεύσουν γιαπολύ μέσα σ' εκείνη την πηχτή μάζα που έμοιαζε με κινούμενη άμμο. Στην αρχή, τα βατραχάκια χτυπούσαν μεμανία τα πόδια τους για να φτάσουν στην άκρη του δοχείου! Όμως, ήταν ανώφελο. Απλώς πλατσούριζαν στο ίδιο σημείο βυθίζονταν περισσότερο. Ένιωθαν ότι γινόταν όλο και δυσκολότερο ν'ανέβουν στην επιφάνεια και ν' αναπνεύσουν!

Το ένα φώναξε: "Δεν μπορώ άλλο. Είναι αδύνατον να βγεις από εδώ. Σ'αυτό το υλικό δεν μπορείς να κολυμπήσεις. Αφού θα πεθάνω, δεν βλέπω γιατί πρέπει να παρατείνω το βάσανό μου. Τι νόημα έχει να πεθάνεις εξαντλημένος από μια στείρα προσπάθεια?" Μόλις το είπε αυτό, έπαψε να χτυπάει τα πόδια του και βυθίστηκε αμέσως.
Το κατάπιε κυριολεκτικά το αφρόγαλο!

Το άλλο βατραχάκι, πιο επίμονο και ίσως πιο πεισματάρικο, σκέφτηκε: "Δεν γίνεται! Δεν υπάρχει τρόπος να κουνηθείς μέσα σ'αυτό το πράγμα. Ωστόσο, παρόλο που ο θάνατος πλησιάζει, προτιμώ να παλέψω ως την τελευταία στιγμή παρά να περιμένω πότε θα έρθει για να με πάει βόλτα! Δεν θέλω να πεθάνω ούτε δευτερόλεπτο
πριν την ώρα μου!"

Συνέχισε να πλατσουρίζει στο ίδιο σημείο δίχως νμα προχωρεί ούτε εκατοστό, για άπειρες ώρες.... Και ξαφνικά, τόσο που χτυπούσε τα πόδια του το αφρόγαλο έπηξε και έγινε βούτηρο! Το βατραχάκι πήδηξε και έφτασε κάνοντας πατιναζ στην άκρη του δοχείου. Και γύρισε στο σπίτι του κοάζοντας χαρούμενο!!!....
modules
#
#
[...]

Στις 19/10/2011 8:13 μμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:
πολύ σωστά! πάντα κάτι έχουμε εμείς στο μυαλό μας όταν ανεβάζουμε-μοιραζόμαστε κάτι με τους άλλους! κανείς δεν έχει δικαίωμα να μας πει γιατί το ανεβάσαμε και να σχολιάσει τις προθέσεις με τις οποίες το ανεβάσαμε, όμως από τη στιγμή που το δημοσιοποιούμε θα πρέπει να δεχτούμε πως μπορεί κάποιος να το δει από μια άλλη σκοπιά που εμείς δεν έχουμε παρατηρήσει ή και δε μας ενδιαφέρει να παρατηρήσουμε και θα δημοσιοποιήσει και εκείνος τη διαφορετική του άποψη!

το λέω πολύ καλοπροαίρετα, βρίσκω ένα μικρό... ας πούμε φάουλ στο να αντιδρούμε στα διαφορετικά σχόλια σε ένα τέτοιο κείμενο! θα συμφωνούσα αν τα σχόλια αυτά στοχοποιούσαν αυτόν που το ανάρτησε αλλά εδώ νομίζω δεν έγινε κάτι τέτοιο από κανέναν!

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind 1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar