[openyourmind] Re: Κουράστηκα.

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 06 Nov 2011 00:23:11 +0200

Καλησπέρα Χρυσέλλα,σε ευχαριστώ αυτό που χρειαζόμουν..
είναι απο τα κομμάτια που αγάπησα και απο τα πρώτα που ζήτησα να μάθω στην κιθάρα..που την έχω παραμελήσει τώρα που το σκέφτομαι.. με αυτά και αυτά,έχω αφήσει την διέξοδό μου παραμελημένη...πραγματικά αυτές τις μέρες υπάρχει τρομερή φόρτιση,τόσα πολλά μαζεμένα και μπερδεμένα συναισθήματα.αμφιταλαντεύεσαι στο να ακούσεις να μην ακούσεις να ενδιαφερθείς ή να τους στείλεις όλους και να αδιαφορήσεις.βρίσκεσαι στη μέση και σου λένε κολύμπα γιατί πνιγόμαστε...ωχ,νατο πάλι,με έπιασε,αααα δεν είναι κατάσταση αυτή.πώς να το ονομάσουμε αυτό το σύνδρομο?γιατέ θα ζήσω?χαχαχαχα
Στις 6/11/2011 12:08 πμ, ο/η Chrysella Lagaria έγραψε:
αχ Άνναμαρία! δεν είσαι η μόνη!! νιώθω κούραση και ένα μεγάλο πολύ μεγάλο θυμό αυτές τις μέρες... και μια μαζοχιστική τάση να βλέπω, να ακούω να διαβάζω, να θυμώνω να τα παρατάω για λίγο και πάλι απ'την αρχή...

σήμερα ήταν η μόνη μέρα που ως τώρα τουλάχιστον δεν είδα και δεν άκουσα τίποτα! απόλαυσα απλώς τη βόλτα μου στο κέντρο της Αθήνας και έκλεισα πεισματικά τα αυτιά μου στις κουβέντες που ερχόντουσαν απ'τα γύρω τραπέζια που φυσικά μάντεψε γιατί μιλούσαν...

γύρισα όμως σπίτι και πάλι μαζοχιστικά και ενοχικά άρχισα να διαβάζω για όλα αυτά.

για το τραγούδι τι να πω?? τι θα έγραφε άραγε αν ζούσε ακόμα ο Νικόλας?? αυτός που όλοι τον έλεγαν τρελό γιατί δεν ήθελε ή δεν μπορούσε να μπει στο σύστημα που τρέφει όλους μας τόσα χρόνια?? το ανακάλυψα κάπου στα 12 το κομμάτι από μια παράνομη κασέτα από αυτές που πουλούσε για να ζήσει, μου την έφερε ένας εκδότης φίλος των γονιών μου που τον ήξερε απ'τα Εξάρχεια και πίστευε πως θα μου αρέσει...

αφού πέρασα τα χρόνια της ταύτισης τον άφησα κάπου στην άκρη μαζί με πολλά εκείνης της ηλικίας σαν ένα κομμάτι μου πολύ αγαπημένο όχι όμως και τόσο... πιασάρικο στις εποχές που ήθελαν γρήγορους ρυθμούς και πολύ χαρά στη ζωή και στα τραγούδια...

ξανακούω τώρα το κομμάτι και νιώθω μια ταύτιση μαζί του διαφορετική από αυτήν της εφηβείας μου... πολύ πιο... εσωτερική δυστυχώς! ζήτησες όμως κάτι να σου φτιάξει τη διάθεση και έχω πρόταση. τι λες γιαυτό? το αγαπώ πολύ και το κομμάτι και το κορίτσι της ταινίας...

κάθε φορά που το ακούω ταξιδεύω και χαλαρώνω!

http://www.youtube.com/watch?v=RD3WwM6l1J0

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind 1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar