[openyourmind] Re: Οι γυναίκες θα ομορφαίνουν και οι άνδρες.....θα ασχημαίνουν!

  • From: αννα-μαρία <anna_maria_foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 6 Feb 2011 19:57:05 +0200

Στις 6/2/2011 6:14 μμ, ο/η john maragos έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα και σε εσένα Κώστα που πρέπει να σου πω ότι κάθε φορά που θα αποφασίζεις να στείλεις άρθρο γενετικής, γονιδιακής, μοριακής και εξελικτικής φύσης θα με βρίσκεις μπροστά σου.
χαχαχαχαχαχαχα
Αστειεύομαι φυσικά, εξάλλου στην συγκεκριμένη περίπτωση σε συμφέρει καθώς θα προσπαθήσω να επιχειρηματολογήσω υπέρ του ανδρικού φύλου.

Και θα ξεκινήσω με την φράση του καθηγητή μου στην Βιοστατιστική που στην πρώτη του διάλεξη μας είπε <<Οι αριθμοί δεν ψεύδονται ποτέ, εντούτοις η στατιστική συχνά είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να πεις ψέματα>> Για αρχή και για να καταλαβαίνουμε όλοι μας θα πω λίγα πράγματα για τον φυλοκαθορισμό στον άνθρωπο. Αυτό που διαφοροποιεί τους άνδρες από τις γυναίκες είναι η παρουσία του χρωμοσώματος Υ το οποίο διαθέτουν οι άντρες ενώ αντίστοιχα οι γυναίκες όχι, αλλά βασικά δεν είναι όλο το χρωμόσωμα απαραίτητο για τον φυλοκαθορισμό αλλά κυρίως ένα γονίδιο το SRY 1 που εδράζεται στο συγκεκριμένο χρωμόσωμα και κωδικοποιεί μια συγκεκριμένη πρωτεΐνη που αναλαμβάνει μέσα από μοριακά μονοπάτια να μετατρέψει το γυναικείο φύλλο σε ανδρικό. Και τώρα για όσους δεν το ξέρουν και έχουν μείνει στην ιστορία ότι από τον Αδάμ δημιουργήθηκε η Εύα ας καθίσουν καθώς βάση της τρέχουσας επιστημονικής άποψης το γυναικείο φύλο προηγήθηκε του ανδρικού και ουσιαστικά μέχρι και σήμερα αποτελεί την default κατάσταση φύλου, εννοώ πως όλοι μας έχουμε την εντολή να κατευθυνθούμε προς το γυναικείο φύλο ή εκτός και αν έχουμε το γονίδιο που προανέφερα επομένως θα κατευθυνθούμε προς το ανδρικό. Και δίνω ένα παράδειγμα προς κατανόηση τα φύλλα είναι σαν μία ευθεία απο το σημείο μηδεν που είναι η γέννηση έως το προορισμό που είναι η εγκατάσταση του φύλου, μονο που αυτοί οι δύο δρόμοι δεν είναι ένας προς το βορά για τους άνδρες και ένας προς το νότο για τις γυναίκες, αυτοί οι δυό δρόμοι ειναι ο εξης ένας μια μεγάλη ευθέια πρός το γυναικείο φύλο μονο που για καποιους το γονίδιο SRY1 δίνει την εντολή να κάνουμε μια παράκαμψη απο τον προορισμό μας και να στρίψουμε σε ένα μικρο και στενο δρομάκι που οδηγεί προς το ανδρικό φύλο. Αυτός ειναι και ο λόγος που οι άνδρες έχουν θύλες, διότι οι θυλές σχηματιζονται πριν ακόμα παρουμε αυτη την στροφή. Ένα ακόμα σημαντικό γονίδιο είναι αυτό του υποδοχέα τεστοστερόνης να σημειωθεί ότι υπάρχουν "θηλυκά" άτομα που γενετικά είναι άντρες, απλά επειδή ο οργανισμός του λόγω του ότι το γονίδιο του υποδοχέα τεστοστερόνης είναι ελαττωματικό αγνοεί την εντολή παράκαμψης του γυναικείου φύλου και τελικά οδηγείται προς αυτό. Και μετά από την μεγάλη εισαγωγή έρχομαι στο προκείμενο τα υπόλοιπα λοιπόν γονίδια είναι κοινά για άντρες και γυναίκες όπως χρώμα μαλλιών, ματιών δέρματος κλπ κλπ και συχνά επηρεάζονται και από περιβαλλοντικούς παράγοντες άρα είναι πιθανότερο εμφανίσιμοι γονείς να κάνουν εμφανίσιμα παιδιά είτε αυτά είναι αγόρια είτε κορίτσια. Και τώρα νομίζω ότι θα καταλάβετε γιατί διατύπωσα την πρώτη φράση μου περί στατιστικής. Οι πιθανότητες να γεννηθεί κάποιος ή αγόρι ή κορίτσι είναι 50 / 50 και είναι ισότιμες, αρά το να πούμε ότι οι όμορφες γυναίκες γεννούν συνήθως κορίτσια (ειδικά από την στιγμή που συνήθως μένουν στα ένα ή δύό παιδιά) μπορεί να λέει κάτι ως στατιστικό αλλά τίποτα ως πραγματικό στοιχείο. Αυτό που θα είχε και στατιστική σημασία είναι πόσα από τα παιδιά μίας όμορφης γυναίκας είναι κορίτσια και αν αυτό διαφοροποιείται από τα φυσιολογικά ποσοστά και αν αυτό συμβαίνει και στις άλλες όμορφες γυναίκες. Ακόμα παρότι η ομορφιά έχει αντικειμενικά/επιστημονικά κριτήρια και συνήθως είναι η αναλογίες και η συμμετρία καθώς παραπέμπουν σε υγιή σύντροφο που θα δώσει υγιείς και βιώσιμους απογόνους, για το ανθρώπινο είδος είναι προτιμότερο να λέμε ότι << η ομορφιά είναι υποκειμενική, αλλά έχει αντικειμενική αξία>>, και φέρνω ως παράδειγμα τα διάφορα πρότυπα ομορφιάς ανά τους αιώνες αρχαιοελληνικό, μεσαιωνικό και σύγχρονο αλλά και τις διαφορές που παρατηρούνται ανά τόπους όπως στον Άγιο Μαυρίκιο που τα πρότυπα ομορφιάς θέλουν τους άνδρες λιποβαρείς και τισ γυναίκες παχουλές προς παχύσαρκες και μάλιστα τις ραγάδες να αποτελούν δείγμα ομορφιάς. Αλλά ας αφήσουμε τις μακρινές εποχές και τους ξένους τόπους και ας έρθουμε στο σήμερα. Θα κάνω άλλη μία επιστημονική παρένθεση και θα πω ότι τα επίκτητα χαρακτηριστικά, αυτά που δηλαδή αποκτούμε κατά την διάρκεια της ζωής μας δεν μεταφέρονται στο γενετικό υλικό μας παράδειγμα μία ουλή, ένας ακρωτηριασμός, βαμμένα μαλλιά κλπ κλπ. Επομένως στην σύγχρονη εποχή που οι πλαστικές είναι τόσο διαδεδομένες θα υπάρχουν γυναίκες οι οποίες φαινοτυπικά θα είναι εμφανίσιμες αλλά γενετικά θα είναι άσχημες και αυτό είναι που θα μεταβιβάζουν στους απογόνους τους ασχέτως αν ο άρρεν σύντροφος τους τις επέλεξε βάση εμφάνισης. Επιπλέον στις σύγχρονες κοινωνίες η γυναικά τείνει να υιοθετήσει ανδρική συμπεριφορά από τη στιγμή που εργάζεται κάνει καριέρα και σταδιοδρομεί πλέον δεν έχει την ανάγκη ενός άντρα προστάτη και επομένως η αντρική εμφάνιση αποκτά αντίστοιχη σημασία με την γυναικεία, ενώ στις εξωσωματικές με δοτή σπέρματος οι γυναίκες πάλι αποφασίζουν με ένα από τα βασικά κριτήρια την φωτογραφία του δοτή, καταλήγοντας λοιπόν και η αντρική εμφάνιση να υπόκειται σε εξελικτική πίεση και να μεταβιβάζεται πλεονεκτικά στους απογόνους.
Αρά χαρείτε διότι ούτε εμείς θα ασχημονήσουμε.

Υ.Γ ήθελα να γράψω και πολλά άλλα όπως για άλλες προτεινόμενες συνθήκες επιλογής συντρόφου αλλά επέλεξα να μην σας κουράσω και για τον ίδιο λόγω η επιστημονική τεκμηρίωση δεν είναι εκτενής αλλά την περιόρισα μονό σε ότι ήταν αναγκαίο. Επίσης ότι ανέφερα στον φυλοκαθορισμό δεν έχει καμία σχέση με την ομοφυλοφιλία διότι ίσως να γίνουν παρεξηγήσεις όταν λέω πως η default κατάσταση κάθε ατόμου είναι το γυναικείο φύλο.

> Date: Sun, 6 Feb 2011 15:56:11 +0200
> From: kostaskouv@xxxxxxxxx
> To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [openyourmind] Οι γυναίκες θα ομορφαίνουν και οι άνδρες.....θα ασχημαίνουν! | Άρθρα | NewsTime
>
> Μέσα στις γενικότερες καταθλιπτικές ειδήσεις που διάβαζα την περασμένη
> εβδομάδα (νέοι φόροι, πυρκαγιές, αύξηση ανεργίας, γρίπη των χοίρων,
> τουρκικές «προκλήσεις»
> κλπ) υπήρξε μια που αύξησε κατακόρυφα την δυσθυμία μου. Αυτή δεν
> αφορούσε το μέλλον μου ούτε καν το μέλλον του έθνους η της χώρας.
> Αφορούσε κάτι πολύ
> [...]
καλησπέρα Γιάννη,νομίζω πως αυτή είναι και η ουσία δημιουργείας αυτής της λίστας το να αναδημοσιεύονται άρθρα και να υπάρχει ένας τεκμηριωμένος σχολιασμός και θεωρώ πως ο δικός σου ήταν άκρα τεκμηριωμένος που βασίζεται σε επιστημονικές γνώσεις ... Είναι πολύ σημαντικά και διαφωτιστικά τα στοιχεία που παρέθεσες..Δεν σου κρύβω πως δεν γνώριζα πως το γυναικείο φύλο προηγήθηκε!!!Τώρα με αυτά τα στοιχεία είναι καλό ή κακό΄ Γιατί αν κρύνουμε απο την εξέλιξη με βάση το ανδρικό φύλο,άστα να πάνε....χαχαχα πλάκα κάνω... Να σαι καλά!!
Με εκτίμηση Αννα-Μαρία