[openyourmind] Re: καλό μήνα, καλή Ανάσταση!

  • From: Νίκος Αργυρός <argyros77@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 01 May 2013 12:31:04 +0300

καλό μήνα καλή ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους μας. αφήστε την άνοιξη να σας αγκαλιάσει

http://www.youtube.com/watch?v=qao3PbT6aT4

Στις 1/5/2013 11:38 πμ, ο/η anna-maria foskolou έγραψε:
Είχα την ανάγκη να σας γράψω μια ευχή για έναν όμορφο και γαλήνιο μήνα.. μιας και η πλάση ολόγυρα καθώς λενε γέμισε με χρώματα,γέμισε με ευωδιές και χαμόγελα για την αναγέννηση ,στέλνουν ολόγυρα το μήνυμα πως ξύπνησαν και πάλι, είναι εδώ για να θυσιαστούν στο βωμό των βλεμμάτων και να αναμένουν υπομονετικά τον θάνατο και την επόμενη άνοιξη.. Πάει καιρός που έδωσα χρόνο στο να σκεφτώ με οδηγό τα χρώματα της ανάσας ,την μυρωδιά της ελπίδας..αλλά είμαι και πάλι εδώ,για να γεμίζω την ψυχή με λίγα,αναιπαίσθητα αισθήματα στο μέγεθος της γύρης των άνθεωνάνοιξη με χαμόγελα και γεύση γλυκιά στα χείλη,λόγια που χάνωνται άξαφνα στης ευωδιάς την πύλη.. Εχω πολλά μες στο μυαλό που η χαρμολύπη κρατά σαν επτασφράγιστο μυστικό και το κλιδί το χάσαμε στην διαδρομή ανάμεσα στον βυθό και τα ουράνια,μα ίσως είναι καλύτερα που χάθηκε,γιατί ο βυθός γνωρίζει τί θα πει να χάνεσαι και ο ουρανός πως είναι να πετάς... Ευχομαι σε όλους σας καλή Ανάσταση,να περάσετε όμορφες στιγμές με τους δικούς σας ανθρώπους... οφείλω να ευχαριστήσω τον Νίκο που όλο αυτό το διάστημα της απουσίας μου ,μας έχει χαρίσει πολύ ενδιαφέροντα άρθρα ,αλλά και τον Βασίλη με τις ευχάριστες νότες του!!θα μου επιτρέψετε εν καιρώ να τα σχολιάσω μιας και αυτό το διάστημα οργανώνω πάρα πολλά πράγματα και έχω δώσει όλη μου την ενέργεια σε αυτά.. ευελπιστώ πως μετά τις μέρες του Πάσχα θα είμαι πιο ενεργά κοντά σας,και να έχετε υπόψιν ότι έρχονται πολλές εκπλήξεις!!
και όλα αυτά υπο το άκουσμα αυτού του τραγουδιού
http://www.youtube.co m/watch?v=iz6siMfn7Mk <http://www.youtube.com/watch?v=iz6siMfn7Mk>
φιλικά Αννα-Μαρία