[openyourmind] σχετικά με το αρχείο.

  • From: "diaxiristiki.omada" <diaxiristiki.omada@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 01 Dec 2012 20:46:08 +0200

θα ήθελα να ζητήσω αρχικά συγνώμη ,λόγω παραδρομής έστειλα σε σας το μήνυμα που επικοινωνούσα με τον υπεύθυνο της freelists. Λόγω κάποιου προβλήματος που έχει να κάνει σχετικά με το αρχείο στην σελίδα μας για τον μήνα Νοέμβριο,καθώς με ενημέρωσαν το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί και οι επόμενοι μήνες θα είναι εντάξει.μπορείτε άλλωστε να το ελέξετε και μόνοι σας απο τον σύνδεσμο που έχουμε σταθερά σε κάθε τέλος των μηνυμάτων μας. Εγώ ζήτησα να κάνει ότι μπορεί ώστε να το διορθώσει και για τον μήνα που εμφανίστηκε το πρόβλημα..και όταν θα έχω νεότερα θα σας ενημερώσω σχετικά... σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση και ελπίζω να το διορθώσουν μιας και δεν είναι στο χέρι μου να κάνω κάτι παραπανω απο το να τους επιστώ την προσοχή σε τυχόν προβλήματα που προκύπτουν σχετικά με την σελίδα μας..

καλό σας απόγευμα.
φιλικά Αννα-Μαρία

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: