[loco_forening] Re: Fwd: Ubuntu Danmark som officiel forening

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: loco_forening@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 May 2008 22:46:57 +0200

Hej Carsten.

Jeg har just sat det som punkt på næste Community Council møde på
tirsdag. Jeg har (tidligere) postet til loco listen, men har ikke fået
noget officielt svar. Tråden starter her:
https://lists.ubuntu.com/archives/loco-contacts/2008-May/002193.html
hvis du/I har lyst til at se hvad der er kommet af input fra andre.
Men altså intet 'officielt' svar endnu...

... og godt nok er Mark magtfuld, men han kan vel i sidste ende ikke
forhindre os i at oprette en forening her i Danmark? Men selvfølgelig
skal vi høre på eventuelle argumenter imod.

Eller bliver man bortført af pingviner i rumdragter hvis man handler
mod Marks vilje? ;)

Mvh.
Søren