[ks] Re: matk!?

  • From: "Sixten Kerge" <sixten@xxxxxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Sep 2003 00:34:49 +0300

heh, täitsa käisin sealt vabakalt eile läbi, aga ei näinud küll kedagi. ja ega
ma sinna passima ka ei jäänud....keegi mulle ei helistanud ka, kuigi number sai
maili lõpus välja käidud..... aga lõbus oli mulgi:)

aga tundub et peo asi edeneb:) oleks tore kui igalt kursalt keegi ikka raha
koguma hakkaks. Esimese kursusega vist asi korras, aga ülejäänud?

 sixten