[ks] Re: matk!?

  • From: "Kristjan Maasalu" <kigolo1@xxxxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 13 Sep 2003 14:10:28 +0300

Mina tean, et sealkandis pidi telkida saama! Ja Sixten tegid ikka hea tynga kyll, eile ma olin 22.00 ainus ks, kes viitsis
kohale ilmuda! Noh, vahet pole, l6ppkokkuv6ttes oli mul ikkagi p2ris tore 88 (Bashment!). Kas nyyd saaks nii teha, et
igalt kursuselt keegi annaks endast siin teada ja siis hakkaks raha koguma. Summaks j2i vist siis 50.-? Kuna l6ppkokku-
v6ttes niikuinii k6ik raha minu k2tte jookseb, siis enda kursuselt kogun vist ise (ja siinkohal ka teadaanne oma kursusele:
tulge mulle ise pakkuma!) J22n ootama peoteotahte j2rjepidevust ja mittepoliitilist aktiivsust k6igilt kursustelt! SEST:
Kui sind ei ole seal peol, siis sind ei ole olemas!

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*. http://join.msn.com/?page=features/virus

www.hot.ee/keskkonnakorraldus