[ks] Re: matk!?

  • From: "Reeli Susi" <reeli.susi@xxxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Sep 2003 11:37:28 +0300

---
ehee!

ma leian siiski et võiks selle matka ja nn peo ühildada. Üritus võix toimuda
kindlasti nädalavahetusel- laup omikul minnaxe ja pühap lõuna paiku tullakse.
Laupäeval võiks siis toimuda jalgsimatk põhja-kõrvemaa kaunis looduses ja
õhtul..teadagi mis. Kuna sorexil on ikka üx sügisene üritus toimunud, siis
teeks selle nii sorexi kui ks-de ühisüritusena. Mõtetes mõlkus juba suve matka
ajal aegviidu, aga ööbimise probleem vajab lahendamist. Võiks leida ka sauna
variandi. Kes midagi kasulikku teab, ladugu aga välja. sorex hakkab selle
teemaga tegelema...esmasp on kokkusaamine  ideede kogumine ja ülesannete
jagamine sorexi kontoris. Kohal võik olla rohkem kui 3, 4 in. On see üritus ju
suurema seltskonna üritus. Kirjutama, joonistame ja näeme siis!

* six, tudu majake ju nii väike....

Reeli, ex-ks

Saatja: "Sixten Kerge" <sixten@xxxxxxxxx>
Kuupäev: 12.09.2003 17:05:49