[knjigofili] names :)

  • From: Sanda Petakovic <petakovic@xxxxxxxxx>
  • To: knjigofili@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 26 May 2006 17:24:33 +0200 (CEST)

Pozdrav svima!

Haha, moram priznati da je ovo amusing :) Petakovica u
bivsoj drzavi nije bilo puno, sve skupa, u svim
republikama mozda oko 20tak obitelji. U Hrvatskoj u
Bjelovara, Rijeci i Osijeku, u Bosni Banja Luka, u
Srbiji u Srijemu i Kragujevcu. Al nemam pojma dal je
sve to ista grana familija ili ne..
Enivej, posto ovo nije Genealogy lista, predstavicu se
kratko: Sanda (kao sto ste vec i sami zakljucili:) iz
Stockholma - soon to be Engleska :)

Hvala velika svim forumashima na knjigama! Htjela bih
samo jos napomenuti da ove IT boox koje imam su
uglavnom strucne prirode (jezici, Linux itd.)
So, kome treba - samo naprijed :)

Puno pozdrava,
Sanda