[knjigofili] Re: names :)

  • From: "NIKOLA PETAKOVIC" <nikpet@xxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 28 May 2006 16:23:31 +0200

Zdravo Sanda,
Moji su onda verovatno iz Banja Luke posto su se u Valjevo nastanili pocetkom sezdesetih a pre toga ziveli su u Ljuboviji a to je mestasce uz samu Drinu. Svima se izvinjavam zbog moje "burne" reakcije jer se, ponavljam, sasvim slucajno dogodilo da sam pre izvesnog vremena trazio Zagorkine knjige. Nick
----- Original Message ----- From: "Sanda Petakovic" <petakovic@xxxxxxxxx>