[knjigofili] Re: pokusaj

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 May 2006 15:27:20 +0200

Pozdrav prezimenjaci. Ako se ne varam, Tanja Djapic je uploadala gotovo sve knjige Gricka vjestica, a David Plamene Inkvizitore prije nekog vremena.
Znaci, svi clanovi liste to imaju, netko ce sigurno biti dobar. Evo, ja cu sigurno to dobaciti na forum kad se ponovo registriram.
Regards

ICQ #274696026
----- Original Message ----- From: "NIKOLA PETAKOVIC" <nikpet@xxxxxx>