[ke_chavrim] Re: Fw: להפצהבמייליםובפורומיםהישוביים....

  • From: הר זהב <harzahav@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <kleiny@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, חברי כפר עציון <Ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Feb 2012 09:08:08 +0200

שלום לכולם.

השורות האלה נכתבות מתוך מרירות, אך אין בהם רצון לפגוע לא ביאיר ולא בדוידי
ששניהם אהובים עלי, ושניהם אנשים טובים ויקרים, ובע"ה, ימשיכו אחרי הבחירות לנשום
אוויר צח ולעשות מעשים טובים למען הציבור.

לצערי, כל יום שחולף הופך את הבחירות האלה לגועל נפש - ונותרו עוד שבוע וחצי!
מי יודע כמה נמוך יהיה אפשר לרדת בימים הקרובים, ומה עומד להתפרסם? (הטרדות
מיניות? שוחד? תג מחיר? משהו אחר?)
למי שרוצה דוגמא לדרך בה מתנהלים הדברים - יכול לראות את הדוא"ל הזה שעוסק בשלושה
מתוך חמשת סעיפיו (סעיפים 1,2,5) בשלילת הצד השני.
עכשיו ברור שהתגובות שאקבל יהיו בסגנון גן חובה: "אבל, הוא התחיל". כידוע, הגננת
מטפלת בתגובות כאלה, ואנחנו אנשים מבוגרים, וגם, אני מזכיר, יראי שמים, שאמורים
לנהוג כבוד זה בזה, וזוכרים שעל עבירות שבין אדם לחבירו גם עיצומו של יום הכיפורים
לא מכפר.
אם אנחנו לא מסוגלים לעמוד ברף ההתנהגותי הפשוט, ולהציג קמפיין שביעקר שולל את הצד
השני - אם כן, יש לי בקשה:
אני לא רוצה להיות חלק מזה, ולכן, מבקש שלא ישלחו לי הודעות דוא"ל שעוסקות בעיקר
בכמה דפוק השני, והופכות מבחינתי ל"דואר זבל". ולא מעניין אותי אם שלחו זאת תומכי
פלוני או תומכי אלמוני.
הבעיה היא ששולחים לקבוצת התפוצה של כפר עציון בלחיצת כפתור אחת. ללמדך, עד כמה קל
לספר היום לשון הרע.
אני מציע, שמי שרוצה בשבוע וחצי הבאים לקבל חדשות שליליות - שיארגן קבוצה חדשה של
נמעני דוא"ל שחשוב להם לקרוא את "דברי השפר" הללו והם ורק הם יקראו את הדברים (אני
מוכן לספק הצעות לשמות הקבוצות: למשל: קבוצת "דוד - המלך" או קבוצת "יאיר - לפיד")
מי שמרגיש כמוני שנמאס לו, ואני מקווה שיש עוד כמה רגישים כמוני - מוזמן להצטרף
אלי ולומר: די! (ר"ת - דוידי, יאיר).
אני כותב זאת לתפוצת כפר עציון, אבל אין לי שום בעיה שהמכתב הזה יעבור גם תושבי
הישובים האחרים.

אריק

נ.ב. אמר לי חבר (שהינו איש ידוע ומכובד בגוש), שעובד איתי, שהוא שוקל כמחאה על
הגועל להצביע עבור שם טוב חווה.  בקצב הזה, ייתכן שהוא לא יהיה היחיד...