[k-pea] Re: retposxto cxe esperanto.pt

  • From: António MARTINS-Tuválkin <antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Sep 2009 22:14:19 +0100

Pri la pago:

Papera fakturo estas en la manoj de nia kasisto por kreditigo al NM.

En 2009.09.01, 15:11, Nuno Magalhães <nunomagalhaes@xxxxxxxxx> skribis:

> Intertempe, kiu estu Entidade Gestora kaj kiu estu Responsável
> Administrativo? Eble PEA/Vic-/Prezidanto por la unua kaj sekretario
> por la dua? Estu homoj kiuj ne timas musojn, cxu? ;)

Ne vicp. (WB) ĉar tiu iomete musojn timas. Laŭ mi plej taŭgaj homoj estas
JM, NM, LO kaj mi. Sed ideale ĉiuj ricevu ĉion, laŭeble.

En 2009.08.30, 10:08, Nuno Magalhães <nunomagalhaes@xxxxxxxxx> skribis:

> Indus difini la novajn malmultajn adresojn kaj ties ricevantojn.

Mi proponas ke estu tiuj indikitaj en lasta NB kaj ankaŭ en la (nuna)
ĉefpaĝo mem por @esperanto.web.pt, nome:

contacto@xxxxxxxxxxxx
asocio@xxxxxxxxxxxx
junularo@xxxxxxxxxxxx
bulteno@xxxxxxxxxxxx

Al tiuj necesas aldoni jenajn:

vendejo@xxxxxxxxxxxx
eldonoj@xxxxxxxxxxxx

Ĉi lasta kun urĝa urĝo, pro Lulu.com. Tiuj adresoj alireblos pere de
Gmail-a interfaco, jes?

(Cetere, gĥatuuuulojn al Spunko pro plijariĝo!)

--
António MARTINS-Tuválkin                                            ____.
<antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>                                          |  ()|