[k-pea] Re: retposxto cxe esperanto.pt

  • From: António MARTINS-Tuválkin <antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 29 Aug 2009 13:12:16 +0100

En 2009.08.27, 21:41, Nuno Magalhães <nunomagalhaes@xxxxxxxxx> skribis:

> Cxu indas dividi respondecojn? Cxu "Entidade Gestora" estu
> vic-prezidanto, "Responsável Administrativo" sekretario kaj
> "Responsável Técnico" tiu kiu fakte sxangxas kion ajn necesan kaj/aux
> prizorgas koncernajn servilojn de *.esperanto.pt?

Mi konsentas.

> web.pt estas fusxa retposxt-servo iel ajn.

Nu, iom trokosta (60 €/jare) sed ni (kaj mi persone) apenaŭ havis
problemojn. Sed ili ne prizorgus niajn adresojn @esperanto.pt, do ne
indas konsideri.

> Mi iom alergias al troa Google-uzado (ankaux mia universitata konto
> estas de google), sed gxi ja funckias. Mi do redemandas: kial ne uzi
> (por cxio krom domajn-mastrumado cxe FCCN) la domajnon esperanto.pt por
> retposxto de PEA?

Nenial. Tio fareblas/farentas eĉ tuj. Necesas iom longe plu kontroli la
malnovajn adresojn (dum ĉ. 1 jaro), kaj ekuzi la novajn.

> Eblas kunigi "nick-handles" je unu, do kunigi na APDE-051544-FCCN kun
> APDE-374125-FCCN. Cxu mi tion faru?

Jes! :-)

--
António MARTINS-Tuválkin                                            ____.