[k-pea] Re: retposxto cxe esperanto.pt

  • From: Nuno Magalhães <nunomagalhaes@xxxxxxxxx>
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 1 Sep 2009 15:11:58 +0100

2009/8/29 António MARTINS-Tuválkin <antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>:
> En 2009.08.27, 21:41, Nuno Magalhães <nunomagalhaes@xxxxxxxxx> skribis:
>
> Jes! :-)

Nu, se ekzistas uzantnomo/pasvorto eblas kunigi, male postulas
paperposxtan burokratajxon cxar tiu "nic-handle" ne havas retadreson.

2009/8/31 Luís Oliveira <luismbo@xxxxxxxxx>:

> Jen: LMBD-380285-FCCN.

Sxangxite, vi nun respondecas pro teni la DNS-informon akuratan! ;)

Intertempe, kiu estu Entidade Gestora kaj kiu estu Responsável
Administrativo? Eble PEA/Vic-/Prezidanto por la unua kaj sekretario
por la dua? Estu homoj kiuj ne timas musojn, cxu? ;)

Mi dauxre ne scias kiu el tiuj du ricevas averton pri malvalidigxo de
domajno, eble E.G..

Gxis.

--
()  ascii-rubanda kampajno - kontraŭ html-a retpoŝto
/\  ascii ribbon campaign - against html e-mail